سبک زندگی

کلاس پاکسازی پوست در تهران

کلاس پاکسازی پوست در تهران

امروزه کلاس های کلاس آموزش پاکسازی از پوست توسط اساتید مختلفی برگزار می شود و این به خاطر افزایش تعداد متقاضیان در این حوزه است؛ بنابراین شاید شما هم جزو کسانی باشید که می خواهید در دوره پاکسازی از پوست به صورت تخصصی ثبت نام کنید پس باید بهترین مستر و آکادمی را بشناسید تا با آگاهی کامل و اطمینان خاطر اقدام کنید.

توجه نمایید که شرکت در دوره های کلاس پاکسازی از پوست دکتر فاخته علی اکبری، مدرس رسمی سازمان فنی حرفه ای و داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیست بسیار پرتقاضا است و این به خاطر تجربه و تخصص بالای دکتر فاخته است که با ارائه خدمات حرفه ای و بی مانند توانسته به عنوان بهترین مستر اقدام به برگزاری کلاس های متعددی کند.

پس اگر قصد شرکت در کلاس های کلاس پاکسازی از پوست را دارید حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نکات و شرایط ثبت نام در کلاس های دکتر فاخته علی اکبری بیشتر آشنا شوید.

کلاس پاکسازی از پوست صورت

امروزه شاهد افزایش تقاضا برای شرکت در دوره های پاکسازی از پوست هستیم و این به خاطر مزایای یادگیری این حرفه است که متقاضیان جذب این کار شده اند. در حقیقت افراد با شرکت در این دوره ها هم می توانند کسب و کار خود را به صورت تخصصی آغاز کنند و هم از بازار کار آن مطمئن هستند و به خوبی می دانند که فعالیت در این حوزه چقدر درآمدزا است.

اما نکته ای که وجود دارد این است که آیا می توان به هر آکادمی و هر مستری جهت کلاس اعتماد کرد؟ پاسخ کاملا مشخص است به همین خاطر ما شما را برای شرکت در دوره های معتبر و تخصصی بیشتر آشنا می کنیم.

یکی از بهترین آکادمی ها که فعالیت های آن به صورت مستقیم تحت نظارت کامل متخصصین این حوزه است، آکادمی دکتر فاخته علی اکبری می باشد که ایشان به خاطر تخصص خود در این حوزه و تجربه بالا می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند. توجه نمایید دکتر فاخته از صفر تا صد کار همراه شما است یعنی در کلاس های ایشان افراد حتی از نحوه راه اندازی کسب و کار جدید هم مطلع می شوند.

یکی از بهترین مزایای شرکت در کلاس کلاس پاکسازی پوست دکتر فاخته علی اکبری دریافت مدارک معتبر و فنی حرفه است یعنی افرادی که در این کلاس ها شرکت می کنند و موفق می شوند در حقیقت با دریافت مدرک فنی حرفه ای می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

کلاس پاکسازی پوست

کلاس پاکسازی از پوست تخصصی

افرادی که در کلاس های کلاسی معتبر و تخصصی شرکت می کنند در حقیقت این شانس را دارند که با راه اندازی حرفه خود هم خدمات بهتری ارائه دهند و هم به درآمد خیلی خوبی برسند چرا که این افراد با نظارت مستقیم بهترین مسترها این حرفه را یاد گرفته اند و از جزییات انجام این کار آگاه هستند پس در نتیجه خدمات بهتری هم می توانند ارائه دهند.

افرادی که موفق به کسب مدرک می شوند و فعالیت خود را آغاز می کنند می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن هم مشتریان بسیاری را جذب نموده و هم به درآمد خوبی برسند.

پس اگر قصد شرکت در کلاس های کلاسی پاکسازی از پوست را دارید بهتر است همین حالا اقدام کنید و با شرکت در این دوره ها متخصص در انجام این کار شوید.

کلاس پاکسازی از پوست

سرفصل های دوره پاکسازی از پوست

آلودگی زدایی محیط، حفاظت و بهداشت فردی

بیان اصطلاحات پوستی

شناخت آناتومی پوست

کلاس دستگاه اتوی صورت (درمااف)

انواع پوست ها (پوست چرب، پوست خشک، پوست مختلط، پوست حساس)

نحوه مشاوره کردن با مشتری

آماده سازی پوست مشتری

مراحل مختلف پاکسازی

پاکسازی انواع پوست

معرفی برندهای کابین در لاین پوست

آبرسانی انواع پوست

بیان انواع آکنه (جوش) و درمان ها

انواع لک ها و درمان ها

لایه برداری (اسکراب)

انواع ماسک شامل ژلی، پودری، لاتکسی، کرمی، گچ و …

پاکسازی های بعد از پاکسازی و آبرسانی

شناخت انواع بیماریهای پوستی

اتوی صورت (درمااف)

بستن منافذ باز

ماساژ تخصصی صورت

آشنایی با تجویز محصولات خانگی

مدرس      دکتر فاخته علی اکبری

مدت دوره 3 جلسه 4 ساعته

نوع مدرک               سازمان فنی حرفه ای کشور + سرتیفیکیت از فرانسه

نوع دوره دوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.

پشتیبانی   6 ماه

تعداد نفرات              6 الی 8 نفر

هزینه دوره              لطفا تماس بگیرید

سرفصلهای کار با تمام دستگاه ها

کلاس کار با دستگاه های پوست

کلاس دستگاه پلاژن ۲۰۲۳

کلاس کار با دستگاه سوپر فشیال (نیوفیس)

هیدروفیشیال

آراف دور چشم و صورت

کار کردن با چکش گرم و سرد

کلاس لیفت صورت با جریان الکتریکی

کلاس کار با دستگاه آنالیزور پوست

کلاس کار با میکرودرم ابریژن

اندرمولوژی

کلاس هایفرکوئنسی

عینک ماساژ

کلاس دستگاه ال ای دی (نور درمانی)

آیس رولر

کلاس دستگاه هیدرودرمی( گالوانیک، دزن)

کلاس ماسک حرارتی

دستگاه درمااف (اتوی صورت)

اسید تراپی

کربوکسی تراپی

مدرس      دکتر فاخته علی اکبری

مدت دوره 2 جلسه 4 ساعته

نوع مدرک               سازمان فنی حرفه ای کشور + سرتیفیکیت از فرانسه

نوع دوره دوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.

پشتیبانی   6 ماه

تعداد نفرات              6 الی 8 نفر

هزینه دوره              لطفا تماس بگیرید

سرفصلهای کلاس دوره پاکسازی از پوست تخصصی

سلولهای بنیادی (کلاس ویژه آکادمی دکتر فاخته)

اسید تراپی

کربوکسی تراپی

نخ لیفت جذبی کلاژن

مدرس      دکتر فاخته علی اکبری

مدت دوره 1 جلسه 6 ساعته

نوع مدرک               مدرک بین المللی از فرانسه

نوع دوره دوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.

پشتیبانی   6 ماه

تعداد نفرات              3 الی 6 نفر

هزینه دوره              لطفا تماس بگیرید

نحوه برگزاری کلاس های پاکسازی از پوست صورت

کلاس های دکتر فاخته به دو صورت برگزار می شود؛ نوع اول به صورت تخصصی و با حداکثر 3 نفر و نوع دوم به صورت نیمه تخصصی و با حداکثر 6 نفر تشکیل می شود که متقاضیان می توانند با توجه به هدف و نیاز خود در یکی از این دوره ها شرکت نمایند.

توجه نمایید که هدف از تشکیل دوره ها با توجه به این دو شکل افزایش بازدهی کلاس است؛ زیرا دکتر فاخته به صورت کاملا دقیق و تخصصی بر روی کار هنرجو تمرکز می کند تا هنرجو بتواند جزییات کار را متوجه شود و نواقص آن را برطرف نماید و پس از گذراندن دوره های تئوری و عملی مدرک فنی حرفه ای و بین المللی را دریافت نماید.

کلاس پاکسازی از پوست با مدرک بین المللی

افرادی که در دوره های دکتر فاخته علی اکبری شرکت می کنند، در پایان دوره مدرک بین المللی پاکسازی از پوست را دریافت می کنند که این مدرک ارزش بسیار زیادی دارد و به واسطه آن می توان به کشورهای خارجی مهاجرت نمود و در آن کشورها کار خود را آغاز نمود.

هزینه کلاس پاکسازی از پوست صورت

هزینه کلاس پاکسازی از پوست توسط دکتر فاخته با توجه به نوع آن تعیین می شود (خصوصی یا نیمه خصوصی) به همین خاطر در ابتدا باید با مشاوران آکادمی صحبت و مشورت کنید و با آگاهی کامل اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت کسب اطلاع و آگاهی کامل از هزینه های دوره پاکسازی از پوست و یا کلاس اسکین کر توصیه می کنیم که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید.

کلاس پاکسازی از پوست با مدرک فنی حرفه ای

شرکت در دوره کلاس پاکسازی از پوست با دریافت مدرک فنی حرفه ای برای هر کسی جذاب است و افرادی هم که قصد شرکت در این دوره ها را دارند باید توجه کنند که تنها در کلاسگاه هایی ثبت نام کنند که بتوانند در پایان معتبرترین و بهترین مدرک فنی حرفه را دریافت نمایند.

توجه نمایید که دکتر فاخته علی اکبری جزو بهترین مدرسان در حوزه کلاس هایفوتراپی، فیشیال و دیگر روش های پاکسازی از پوست هستند که می توانید با خیالی آسوده جهت شرکت در دوره های ایشان شرکت کنید. با شرکت در دوره های دکتر فاخته می توانید در پایان بهترین مدرک فنی حرفه ای را دریافت نمایید.

مراکز و کلاسگاه های بسیاری وجود دارند که اقدام به برگزاری دوره کلاس فیشیال یا دوره پاکسازی از پوست می کنند؛ اما کسانی که قصد ثبت نام و گذراندن دوره کلاس پاکسازی از پوست را دارند باید توجه کنند که تنها در دوره هایی شرکت کنند که زیر نظر بهترین مدرس و در یک کلینیک کاملا مجهز بتوانند این حرفه را کلاس ببینند.

بدیهی است که کلینیک های بسیاری برای برگزاری دوره کلاس پاکسازی از پوست فعالیت می کنند اما آن کلاسگاه یا کلینیکی را انتخاب نمایید که تمام کلاس های آن توسط بهترین مدرس ارائه شود و بتوانید هم دوره تئوری را بگذرانید و هم دوره عملی را را با موفقیت پشت سر بگذارید.

کلاس پاکسازی پوست  تهران

کلاس پاکسازی از پوست چیست؟

شاید شما هم شنیده باشید که دوره های کلاس پاکسازی از پوست بسیار محبوب و پرطرفدار است و ممکن است که این سوال برای‌تان پیش بیاید که کلاس پاکسازی از پوست چیست و چرا تا این میزان طرفدار دارد؟

کلاس پاکسازی از پوست در بهترین کلاسگاه ها جهت ارائه کلاس های حرفه ای و تخصصی انجام می شود تا متقاضیانی که علاقه مند به روش های نوین و جدید هستند به سراغ شرکت در بهترین دوره های کلاس پاکسازی از پوست بروند و از این طریق بتوانند بهترین مدرک را دریافت نمایند و سپس کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که علاقه مندان و متقاضیان باید توجه کنند که تنها به سراغ بهترین کلاسگاه ها بروند تا بتوانند به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی دوره های کلاس پاکسازی از پوست را بگذرانند و بهترین مدرک را اخذ نمایند. با شرکت در بهترین دوره های کلاس بیوتی تراپیست و پاکسازی از پوست می توانید خودتان در کوتاه ترین زمان خدمات ارائه دهید.

کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه های تخصصی

یکی از مهم ترین نکاتی که افراد از آن باخبر نیستند این است که در بهترین و تخصصی ترین دوره کلاس پاکسازی از پوست به افراد یاد داده می شود که چگونه با انواعی از دستگاه ها کار کنند که بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و مشتریان بسیاری را جذب کنند.

در ادامه لیستی از بهترین دستگاه ها را مشاهده می کنید که در دوره کلاس پاکسازی از پوست به افراد یاد داده می شود که چگونه از این دستگاه ها به شیوه ای درست استفاده کنند.

  • کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن
  • کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه هیدرودرمی
  • کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه هیدرو فیشیال
  • کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه درما اف
  • کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه پلاژن تراپی
  • کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه نور درمانی
  • کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن یکی از بهترین دوره هایی است که در طی گذراندن این دوره افراد یاد می گیرند که چگونه با این دستگاه کار کنند تا بهترین تغییرات را شاهد باشند. در واقع روش میکرودرم ابریژن قادر است که مشکلات بسیاری را رفع نماید به شرطی که افراد به خوبی بتوانند با این دستگاه کار کنند.

دستگاه میکرودرم ابریژن دستگاهی است که اقدام به رفع مشکلات بسیاری می کند و اگر افراد در دوره های کلاس پاکسازی از پوست یاد بگیرند که با این دستگاه چگونه کار کنند می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند و از این طریق به درآمد بسیار چشمگیری دست یابند.

کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه هیدرودرمی

کلاس پاکسازی از پوست با دستگاه هیدرودرمی از دیگر مواردی است که افراد باید یاد بگیرند که چگونه به واسطه این دستگاه اقدام به رفع مشکلات پوستی نمایند. در حقیقت استفاده از دستگاه هیدرودرمی برای افرادی مناسب است که پوست خشکی دارند و می خواهند به واسطه این روش پوست صورت‌شان آبرسانی شود.

در دوره های کلاس پاکسازی از پوست، تمامی نکات حائز اهمیت راجع به کار با دستگاه هیدرودرمی کلاس داده می شود تا افراد بتوانند بهترین اقدامات را انجام دهند.

بهترین کلاس پاکسازی از پوست کجاست؟

آکادمی دکتر فاخته علی اکبری جزو مراکز کلاسی معتبر و تخصصی در تهران است. دکتر فاخته با ارائه خدمات ویژه به هنرجویان و راهنمایی این افراد در جهت راه اندازی کسب و کار جدید به عنوان بهترین مدرس در حوزه پاکسازی از پوست شناخته شده است.

پس اگر قصد یادگیری و کلاس پاکسازی از پوست را دارید بهتر است همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید و سپس با مراجعه حضوری و دریافت مشاوره رایگان اقدام به ثبت نام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *