گوناگون

دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای تهران

دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای

شرکت در دوره آموزش پاکسازی از پوست به عنوان یکی از پرتقاضاترین دوره ها بسیار مورد توجه است و امروزه بانوان بسیاری جهت شرکت در این دوره اقدام می کنند. به عنوان کسی که علاقه مند به شرکت در دوره آموزش پاکسازی از پوست هستید باید بدانید که با شرکت در این دوره ها در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید خودتان خدمات ارائه دهید و به درآمد بسیار عالی برسید که این خود از بهترین مزایای شرکت در دوره پاکسازی از پوست است.

اما به عنوان کسی که علاقه مند به شرکت در این دوره ها هستید باید بدانید که بهترین دوره پاکسازی از پوست در آکادمی دکتر فاخته علی اکبری در تهران برگزار می شود. دکتر فاخته داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیست و بهترین مدرس در حوزه پاکسازی از پوست می باشند که تمامی دوره های ایشان در مجهزترین کلینیک و به صورت تئوری و عملی (آموزش بر روی مدل های زنده) برگزار می شود.

پس اگر قصد شرکت در دوره پاکسازی از پوست در بهترین آکادمی را دارید توصیه می کنیم که حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با شناخت بهترین آموزشگاه و با آگاهی کامل اقدام نمایید.

دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای

دوره پاکسازی از صورت فنی حرفه ای

پوست صورت جزو حساس ترین بخش هایی می باشد که نیاز به رسیدگی دارد و همین موضوع موجب شده تا امروزه افراد بیشتر به روتین پوستی اهمیت دهند و علاوه بر روش های خانگی به سراغ روش هایی دیگر که در کلینیک ها ارائه می شود بروند. افرادی که در دوره آموزش پاکسازی پوست و پاکسازی از صورت شرکت کرده اند می توانند در این حوزه خدمات ویژه ای ارائه دهند و به دلیل اینکه تقاضا برای انجام این کار زیاد است می توان در کوتاه ترین زمان ممکن وارد بازار کار شد و به درآمد رسید.

پس اگر علاقه مند به کارهای زیبایی و پاکسازی از پوست هستید توصیه می کنیم که حتما در دوره پاکسازی از پوست شرکت نمایید تا بتوانید هم یک کسب و کار جدید و پولساز را راه اندازی کنید و هم به درآمد برسید. اما توجه نمایید که اگر قصد شرکت در دوره پاکسازی از پوست را دارید در بهترین آموزشگاه ثبت نام کنید تا بتوانید با موفقیت این دوره را بگذرانید.

زمانی که متقاضیان در بهترین دوره پاکسازی از پوست شرکت می کنند می توانند هم انجام این کار را به صورت تخصصی آموزش ببینند و هم بهترین و معتبرترین مدرک را دریافت می کنند به همین خاطر ضروری است که افراد پیش از ثبت نام در هر آموزشگاهی در ابتدا بهترین و معتبرترین آن را انتخاب نمایند.

دوره پاکسازی از پوست فنی حرفه ای

دوره های پاکسازی از پوست فنی حرفه ای

سرفصل های پاکسازی از پوست

آلودگی زدایی محیط، حفاظت و بهداشت فردی

بیان اصطلاحات پوستی

شناخت آناتومی پوست

آموزش دستگاه اتوی صورت (درمااف)

انواع پوست ها (پوست چرب، پوست خشک، پوست مختلط، پوست حساس)

نحوه مشاوره کردن با مشتری

آماده سازی پوست مشتری

مراحل مختلف پاکسازی

پاکسازی انواع پوست

معرفی برندهای کابین در لاین پوست

آبرسانی انواع پوست

بیان انواع آکنه (جوش) و درمان ها

انواع لک ها و درمان ها

لایه برداری (اسکراب)

انواع ماسک شامل ژلی، پودری، لاتکسی، کرمی، گچ و …

پاکسازی های بعد از پاکسازی و آبرسانی

شناخت انواع بیماریهای پوستی

اتوی صورت (درمااف)

بستن منافذ باز

ماساژ تخصصی صورت

آشنایی با تجویز محصولات خانگی

مدرس      دکتر فاخته علی اکبری

مدت دوره 4 جلسه 3 ساعته

نوع مدرک               سازمان فنی حرفه ای، QAL انگلستان، در صورت درخواست دانشگاه شهید بهشتی

نوع دوره دوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.

پشتیبانی   6 ماه

تعداد نفرات              3 الی 6 نفر

هزینه دوره              لطفا تماس بگیرید

سرفصل های پاکسازی از پوست با دستگاه ها

آنالیزور پوست و مو (مهمترین دستگاهی که یک اسکینکر باید آموزش دیده باشد)

پلاژن (نیو فیس 2023) (اکسیژنو، آراف، الترا)

میکرودرم ابریژن

اندرمولوژی

هیدرودرمی (گالوانیک، دزن)

ماسک حرارتی

میکرونیدلینگ (دکترپن)

مزو وایت (کرم پودر دائم)

درمااف (اتوی صورت)

تونل نوری ال ای دی

مدرس      دکتر فاخته علی اکبری

مدت دوره 4 جلسه 3 ساعته

نوع مدرک               سازمان فنی حرفه ای، QAL انگلستان، در صورت درخواست دانشگاه شهید بهشتی

نوع دوره دوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.

پشتیبانی   6 ماه

تعداد نفرات              3 الی 6 نفر

هزینه دوره              لطفا تماس بگیرید

سرفصل های دوره پاکسازی از پوست تخصصی

سلولهای بنیادی (آموزش ویژه آکادمی دکتر فاخته)

اسید تراپی

کربوکسی تراپی

نخ لیفت جذبی کلاژن

مدرس      دکتر فاخته علی اکبری

مدت دوره 1 جلسه 6 ساعته

نوع مدرک               مدرک بین المللی از فرانسه

نوع دوره دوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.

پشتیبانی   6 ماه

تعداد نفرات              3 الی 6 نفر

هزینه دوره              لطفا تماس بگیرید

دوره پاکسازی از پوست فنی حرفه ای در تهران

شرکت در دوره پاکسازی از پوست فنی حرفه ای برای تمامی متقاضیان جذاب است؛ زیرا با شرکت در این دوره ها می توان بهترین مدرک که مدرک فنی حرفه ای است را دریافت نمود و به راحتی وارد بازار کار شد به همین خاطر امروزه هر کسی که قصد شرکت در دوره پاکسازی از پوست را دارد به این نکته توجه می کند.

افرادی که می خواهند خدمات مربوط به پاکسازی از پوست را دریافت کنند برایشان مهم است که این خدمات را از کلینیک یا آموزشگاهی دریافت کنند که دارای بهترین اپراتورها باشد؛ بنابراین اگر به دنبال جذب مشتری هستید توصیه می کنیم که در آکادمی هایی ثبت نام کنید که بتوانید در نهایت مدرک فنی حرفه ای را دریافت نمایید.

اگر قصد شرکت و ثبت نام در بهترین دوره پاکسازی از پوست فنی حرفه ای را دارید بهتر است همین حالا با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید تا بتوانید در بهترین دوره پاکسازی از پوست در تهران شرکت نمایید.

دوره پاکسازی از پوست با مدرک بین المللی

علاوه بر مدرک فنی حرفه ای داشتن مدرک بین المللی هم برای افراد جذاب است و هر کسی که قصد ثبت نام در بهترین دوره پاکسازی از پوست را دارد سعی می کنید که در آموزشگاهی ثبت نام کند که بتواند در نهایت مدرک بین المللی را دریافت نماید.

مدرک بین المللی یکی از بهترین مدرک هایی است که می توانید از طریق آن مهاجرت کرد و کسب و کار جدید خود را در یک کشور دیگر آغاز نمود. توجه نمایید که دوره پاکسازی از پوست در اکثر کشورها طرفدار دارد و افراد بسیاری برای انجام پاکسازی های پوستی به کلینیک ها مراجعه می کنند به همین خاطر می توانید در کشورهای دیگر هم به درآمد چشمگیری برسید.

دوره هایی همچون پاکسازی از پوست یا آموزش هایفوتراپی جزو دوره هایی هستند که با یادگیری آن ها می توان اقدام به دریافت بهترین مدرک بین المللی نمود و از طریق آن به کشور ایده آل خود مهاجرت نمود.

دوره پاکسازی از پوست و بازار کار آن

افرادی که قصد شرکت و ثبت نام در یک آموزشگاه را دارند همیشه می پرسند که بازار کار آن چطور است و آیا می توان با یادگیری حرفه هایی همچون پاکسازی از پوست به درآمد خوبی رسید و یا خیر؟ توجه نمایید که دوره پاکسازی از پوست جزو بهترین دوره هایی است که می توان با یادگیری آن در کوتاه ترین زمان ممکن به درآمد بسیار خوبی رسید.

بازار کار پاکسازی از پوست پر رونق و خوب است یعنی زمانی که افراد این حرفه را یاد بگیرند به راحتی می توانند خودشان به تنهایی خدمات اراده دهند و به درآمد برسند. البته توجه نمایید که داشتن مهارت بالا و بهترین مدرک ضروری است پس هنگامی که قصد شرکت در بهترین دوره را دارید سعی کنید که دانش و مهارت خود را افزایش دهید و سپس بهترین مدرک ها را اخذ نمایید.

دوره پاکسازی پوست

نحوه برگزاری دوره پاکسازی از پوست

آگاهی از نحوه برگزاری دوره پاکسازی از پوست بسیار ضروری است تا بدانید که آموزشگاه مورد نظر با برگزاری دوره پاکسازی از پوست چگونه به هنرجویان آموزش می دهد.

اگر قصد شرکت و ثبت نام در دوره پاکسازی از پوست دکتر فاخته علی اکبری در تهران را دارید باید بدانید که دکتر فاخته دوره پاکسازی از پوست را به صورت تخصصی و نیمه تخصصی با حداقل تعداد برگزار می کند تا بتواند تسلط کافی بر روی کار هنرجویان داشته باشند اما ایشان دوره های آموزشی را در همه ی روزهای هفته یعنی حتی تعطیلات هم برگزار می کنند تا تمامی هنرجویان و علاقه مندان بتوانند شرکت کنند.

یکی از بهترین مزایای شرکت در دوره پاکسازی از پوست دکتر فاخته این است که افراد با بالاترین کیفیت دوره پاکسازی از پوست را سپری می کنند و سپس می توانند به تنهایی خدمات ویژه ای ارائه دهند.

فواید دوره پاکسازی از پوست

ورود به بازار کار در کوتاه ترین زمان

افزایش درآمد چشمگیر

آگاهی از نکات و فوت و فن های انجام این کار

اخذ بهترین و معتبرترین مدرک بین المللی و فنی حرفه ای

یادگیری یک مهارت پرطرفدار و پرتقاضا

یادگیری و آموزش زیرنظر بهترین مدرس پاکسازی از پوست

شناخت انواع پوست و درمان با توجه به نوع پوست

آشنایی با روش های پاکسازی از پوست

هزینه دوره پاکسازی از پوست

افرادی که قصد شرکت در دوره پاکسازی از پوست را دارند و می خواهند از هزینه این دوره آگاه شوند باید بدانند که هزینه ها بر اساس تخصصی یا نیمه تخصصی بودن دوره محاسبه می شود که در جلسات مشاوره افراد می توانند از تمامی هزینه ها آگاه شوند و سپس اقدام نمایند.

برای اطلاع از هزینه دوره پاکسازی از پوست می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید تا مشاوران کلینیک شما را از قیمت های دوره های آموزشی آگاه کنند.

هزینه دوره پاکسازی از پوست

دوره پاکسازی از پوست در تهران

همانطور که می دانید آموزشگاه های مختلفی امروزه اقدام به برگزاری دوره پاکسازی از پوست در تهران می کنند اما کسانی که علاقه مند به یادگیری این حرفه هستند باید در ابتدا بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در همان آموزشگاه نمایند.

بهترین آموزشگاه که اقدام به برگزاری دوره پاکسازی از پوست یا آموزش جوانسازی پوست می کند هم مدرک بین المللی و فنی حرفه را ارائه می دهد و هم تمامی دوره های عملی خود را به صورت کار بر روی مدل های زنده برگزار می نماید تا هنرجو بتواند با درک و آگاهی کافی اقدام به یادگیری این حرفه نماید.

آموزشگاه دوره پاکسازی از پوست

پیشتر اشاره کردیم که آموزشگاه دوره پاکسازی از پوست دکتر فاخته علی اکبری یکی از بهترین آموزشگاه هایی است که متقاضیان و علاقه مندان به دوره پاکسازی از پوست یا آموزش فیشیال اقدام به ثبت نام در این آموزشگاه می کنند؛ زیرا دکتر فاخته تخصص و تجربه بالایی در این حوزه دارند و از همان ابتدا تا راه اندازی کسب و کار جدید همراه هنرجویان هستند.

دوره های آموزشی پاکسازی از پوست در این آموزشگاه هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی برگزار می شود و دکتر فاخته به دلیل اینکه بیشتر یادگیری هنرجویان و افزایش مهارت آن ها برایشان مهم است این دوره ها را با کم ترین تعداد برگزار می کنند تا کاملا بر روی کار هنرجو تسلط داشته باشند به همین خاطر ایشان حتی در روزهای تعطیل هم کلاس های دوره پاکسازی از پوست را برگزار می نمایند.

اگر قصد ثبت نام و شرکت در دوره پاکسازی از پوست در این آموزشگاه را دارید می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *