دکوراسیون داخلی

چطور خانه ای شیک و زیبا داشته باشیم

چطور خانه ای شیک و زیبا داشته باشیم

برای اینکه خانه‌ای شیک و قشنگ داشته باشیم، همیشه لازم نیست پول زیادی خرج کنیم. راهکار‌هایی هستند که با صرف پول کمتر، ما را به این هدف می‌رسانند.

این راهکارها برای طراحی داخلی خانه استفاده می‌شوند. با استفاده از وسایل کلاسیک که از مد نمی‌افتند و هزینه زیادی هم ندارند، می‌توان یک دکوراسیون شیک درست کرد که حتی خانه را گران قیمت‌تر از چیزی که هست نشان دهد.

از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

یک راه برای اینکه خانه شیک و گران‌ قیمت به نظر بیاد این است که برای نقاشی دیوارها از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری کم‌رنگ، استخوانی یا سفید استفاده کنید. استفاده از این رنگ‌ها باعث ایجاد یک پس‌زمینه خنثی شده و باعث می‌شود هر اثر هنری که روی آن قرار بگیرد، جلوه بیشتری داشته باشد.

وسایل کهنه را بازسازی کنید

مطمئنا برای این که خانه گران ‌قیمت‌تر به نظر برسد، می‌توانید مبلمان، ست غذاخوری و سرویس خواب نو و گران‌قیمت بخرید. بجای هزینه کردن برای خرید اسباب جدید، این پول را صرف بازسازی و تعمیر لوازم قدیمی کنید و قسمت‌های چوبی را رنگ مشکی یا سفید بزنید.

از شیرآلات نو استفاده کنید

وقتی قصد فروش خانه را دارید، هزینه کردن برای آشپزخانه و حمام بیشترین بازگشت سرمایه را دارد. ولی اگر دوست دارید در این قسمت ها تغییر ایجاد کنید، از این راهکارهای ساده می‌توانید استفاده کنید. شیرآلات و روکش کابینت های آشپزخانه را عوض کنید. در حمام و دستشویی هم، شیرآلات نو و سرویس های بهداشتی جدید بگذارید.

بیش از حد تزیین نکنید

دکوراسیون کمتر، زیبایی بیشتری دارد. پس از وسایل دکوری زیاد، استفاده نکنید. طرح های کلاسیک مثل استفاده از یک ظرف قشنگ یا یک دسته گل، به دکوراسیون داخلی منزل زیبایی خیلی بیشتری می دهد و آن را گرانتر نشان می‌دهد.

برای چیدمان اثرهای هنری وقت بگذارید

اثر هنری بیش از آنچه که فکر کنید به خانه شما، شخصیت و کاراکتر می‌دهد. پس، وقت بگذارید، خوب فکر کنید و با دقت کامل ببینید چگونه می‌توان کارها و صنایع هنری را به نمایش گذاشت.

جزییات معماری را رعایت کنید

گچ‌بری روی دیوار و سقف معمولا در خانه‌های گران‌قیمت دیده می‌شود و چشم‌انداز زیبا و شیکی به دیوارها می‌دهد. استفاده از چوب برای تزیین دیوار، مثلا در قسمت قرنیزها، یک روش کلاسیک است که از مد نمی‌افتد و ارزش پول خرج کردن را دارد.

برای تزیین کردن از وسایلی که لوکس به‌نظر می‌رسند استفاده کنید

این لوازم شامل پرده‌ها، کاغذ دیواری، کف‌پوش و وسایل روشنایی می‌شود. مثلا می توانید برای این که پرده‌ها لوکس‌تر به نظر برسند، به لبه‌های پنل‌های آنها تزیینی‌های قشنگ مثل تور یا نوار اضافه کنید یا سری‌های برنجی به میله پرده‌ها اضافه کنید. در توالت از کاغذ دیواری زیبا و برای کفپوش ورودی از سنگ مرمر استفاده کنید. در قسمت بالای قاب عکس‌ها یا کارهای هنری دیگر و قفسه‌های کتاب، لامپ‌های کوچک نصب کنید تا به فضا گرمی بیشتری بدهید.

فروشگاه لوکس بایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *