دکوراسیون داخلی

دکوراسیون ورودی آپارتمان شیک و زیبا

دکوراسیون ورودی آپارتمان شیک و زیبا

دکوراسیون ورودی آپارتمان اولین مکانی است که مهمانان می بینند. پس مهم است که مرتب و تمیز باشد. علاوه بر این، یک ورودی مرتب کمک می کند تا وسایلی را که هر روز استفاده می کنیم راحت تر پیدا کنیم. با کمی خلاقیت و نظم و ترتیب، می توانید ورودی خانه را به محلی راحت برای رفت و آمد تبدیل کنید.

معمولا در قسمت دکوراسیون ورودی آپارتمان، کفش، کلید و وسایلی که  بطور روزمره احتیاج داریم می گذاریم. ولی نکته مهم اینجاست که اگر وسایل بدون هیچ نظمی رها شوند، این قسمت از خانه خیلی سریع بهم می ریزد. گاهی اوقات هم لابلای این وسایل، چیزهایی که بدرد نمی خورند قاطی می شوند و ورودی را بیش از اندازه شلخته می کنند.

خیلی راحت می توانیم دکوراسیون ورودی آپارتمان  را مرتب و منظم کنیم. فرق نمی کند طراحی خانه چه شکلی باشد و یا چقدر بزرگ یا کوچک. وقتی ورودی خانه مرتب باشد، زمانی هم که مهمان می آید خیالمان راحت است که همه چیز سر جای خودش قرار دارد.

نکات زیر کمک زیادی می کنند تا یک ورودی با خصوصیاتی که گفتیم داشته باشید.

دکوراسیون ورودی آپارتمان شیک و زیبا

1- یک فضای کوچک  دکوراسیون ورودی آپارتمان درست کنید

از آنجایی که نمی شود آپارتمان اجاره‌ای را خیلی تغییر شکل داد، سعی کنید از همان لوازم و امکاناتی که دارید استفاده کنید.

اگه راهروی ورودی تنگ است، یک میز کنسول کوچک بگذارید و وسایلی مثل کلیدها را روی آن بگذارید.

ولی اگه فضای راهرو خیلی محدوده و تنها فضای قابل استفاده دیوار پشت درب ورودی خانه است، از قلاب برای آویزان کردن کت و کیف استفاده کنید تا روی زمین ولو نشوند. یک کار دیگر هم می توانید بکنید: به جای گذاشتن کتها در قسمت ورودی، موقتا درب کمد را بردارید و در فضائی که برای باز کردن درب در نظر گرفته شده یک صندلی یا نیمکت کوچک جلوی کمد بگذارید تا بتوانید برای نشستن از آن استفاده کنید و کفش‌هایتان را در بیاورید.

اگر آپارتمانتان در یک ساختمان امن قرار دارد، می توانید یک سبد یا کفش کن در راهرویی که با بقیه همسایه ها مشترک است بگذارید وبرای نگهداری کفش‌هایتان از آن استفاده کنید.

وقتی شما فضای ورودی را براساس ویژگی هایی که متناسب با خانه تان است درست می کنید، هرموقع وسایلتان را احتیاج دارید خیلی راحت آنها را پیدا می کنید.

2- کارهای کاربردی در دکوراسیون ورودی آپارتمان بکنید

استفاده از آینه باعث می شود فضاهای تنگ، بزرگتر به نظر بیایند.

یک سری لوازم هم هستند که میتوان تغییراتی در آنها داد تا برای استفاده در فضاهای باریک مناسب شوند. فضای ورودی منزل‌تان را اندازه‌گیری کنید و وسایلی را پیدا کنید که بتوانید بهترین استفاده را از فضای موجود ببرید.

به هرکدام از وسایل یک جای خاص اختصاص دهید. مثلا یک جعبه، مخصوص کلیدها داشته باشید، یا آنها را به قلاب آویزان کنید، یا یک سبد به کفش ها اختصاص دهید. این کارهای به ظاهر کوچک کمک زیادی می کنند.

3- نکات طلایی در دکوراسیون ورودی آپارتمان

محلی برای گذاشتن پیام برای یادآوری به خودتان یا برای اعضای خانواده‌ درست کنید.

درست کردن فضای مخصوص برای شارژ کردن لوازم الکترونیکی هم خیلی کارآیی دارد. میتوانید از لوازم کوچک و فشرده که مناسب فضای خانه هستند و درعین حال مفید و کار راه انداز هستند استفاده کنید.

فروشگاه لوکس بایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *