مهاجرت

خرید خانه در امارات 2023

خرید خانه در امارات

آیا تا به حال به خرید خانه در امارات برای زندگی یا سرمایه گذاری فکر کرده اید؟ آیا از خود پرسیده اید که آیا ایرانی ها واجد شرایط خرید خانه در امارات مختلف به خصوص امارات هستند؟

اگر هر یک از این سوالات به ذهن شما خطور کرد، پس این مقاله قطعا برای شما مناسب است! تمام پاسخ های مورد نیاز برای کمک به شما در خرید خانه در امارات را به شما می دهد.

آیا خرید خانه در امارات برای ایرانیان امکان دارد؟

وقتی می‌گوییم ایرانی‌ها منظورمان فقط افراد غیر مقیم نیست. برعکس، چه غیر مقیم باشید و چه یک مهاجر که قبلاً در امارات اقامت دارید، مطمئناً از خرید خانه در امارات خوش آمدید.

ایرانی ها چه نوع املاکی را می توانند در امارات بخرند ؟

در امارات انواع مختلفی از املاک وجود دارد که از نظر مالکیت و شرایط خرید و فروش برای ایرانی ها متفاوت است.

دولت امارات قوانین جدیدی را برای خرید و مالکیت خانه در سال 2002 اجرا کرد که منجر به تغییرات بزرگ شد. این موارد به آنها اجازه می‌داد تا املاک و مستغلات و دارایی‌های اجاره‌ای را خریداری کنند که به شرح زیر است:

دارایی های آزاد

با این نوع خانه، مالک دارای اختیار کامل برای خرید، اجاره یا سرمایه گذاری در خانه یا زمینی است که روی آن قرار دارد. افراد غیرشهروندی و مهاجران می توانند املاک و مستغلات را در امارات، در منطقه ای که توسط DLD (دپارتمان زمین امارات) تعیین شده است، خریداری کنند.

DLD مناطق آزاد را به صورت سالانه به روز می کند و برخی از این مناطق عبارتند از:

  • نخل جمیرا
  • مرکز شهر امارات
  • برج خلیفه
  • مارینا امارات
  • هیلز امارات
  • ارتفاعات بارشا
  • جزیره آبی آبی
  • خلیج تجاری.

اجاره خانه در امارات

در انواع اجاره، مالکان حق بهره مندی از خانه را برای مدت طولانی خریداری می کنند و معمولاً برای 99 سال مشابه اجاره بلندمدت است. مالک در این مورد مجاز به بازسازی یا تغییر خانه بدون رضایت مالک آزاد نیست.

آیا یک ایرانی می تواند در امارات خانه بخرد؟

خرید مغازه در امارات

بله، آنها می توانند املاک را برای مقاصد تجاری یا مسکونی خریداری کنند. به عنوان یک ایرانی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از داشتن مدارک لازم مانند مجوز تجاری معتبر برای استفاده از خانه برای مقاصد تجاری اطمینان حاصل کنید.

ایرانی ها همچنین می توانند در اجاره املاک خود به مستاجران سرمایه گذاری کنند و شرکت ها بتوانند کل فرآیند را برای آنها مدیریت کنند.

چه مالیات هایی بر ایرانی هایی که در امارات خانه می خرند اعمال می شود؟

ما بهترین خبرها را برای شما داریم زیرا می توانید از هیچ مالیات تحمیلی لذت ببرید! به عنوان بخشی از تشویق سرمایه گذاری ایرانی در امارات، دولت یک سیستم مالیاتی ایجاد کرد که از مفهوم بدون مالیات پشتیبانی می کند.

دولت امارات دیگر از درآمد اجاره یا املاک خریداری شده توسط ایرانی ها مالیات نمی گیرد. این یک محیط سرمایه گذاری سالم را برای آنها تضمین می کند.

اقامت امارات با خرید خانه

بله، آنها به راحتی می توانند ویزای اقامت طولانی مدت را دریافت کنند که یکی از مزیت های متعدد خرید خانه در امارات برای ایرانی ها می باشد. ویزای Property Investor در امارات متحده عربی بسته به ارزش خانه برای سه یا پنج سال قابل دریافت است.

اگر در مورد قیمت کنجکاو هستید، ما این را برای شما پوشش داده ایم. ساده است: اگر ایرانی ها دارای خانهی به ارزش 5 میلیون درهم باشند ، واجد شرایط دریافت ویزای اقامت 5 ساله هستند. از طرف دیگر، برای ویزای اقامت 3 ساله، آنها باید خانهی به ارزش 750 هزار درهم داشته باشند تا آن را به دست آورند.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! دفتر مقیم ابوظبی تلاش های قابل توجهی برای جذب سرمایه گذاران به امارات انجام می دهد. یکی از این موارد کمک به سرمایه گذاران برای دریافت ویزای طلایی پس از خرید خانهی به ارزش بیش از 2 میلیون درهم از پروژه Aldar است.

آیا یک ایرانی می تواند خانه ای در امارات بخرد؟

آیا ایرانی ها می توانند برای خرید خانه در امارات وام بگیرند؟

بله، ایرانی ها می توانند برای خرید خانه از طریق بانک های ملی و خصوصی برای وام مسکن در امارات اقدام کنند. قوانین دریافت وام از بانکی به بانک دیگر متفاوت است و بر اساس عوامل مختلفی مانند درآمد ماهانه و کشور محل اقامت است.

اتباع ایرانی پس از احراز شرایط و ارائه مدارک مورد نیاز می توانند وام دریافت کنند.

برای خرید خانه در امارات چه مراحلی باید انجام دهید؟

برای خرید خانه در امارات برای ایرانی ها مراحل آسان و ساده ای وجود دارد که بسته به اینکه واحد فروش مجدد خریداری می کنید یا واحد جدید متفاوت است:

انتخاب توسعه‌دهنده‌ای که توسط DLD تأیید شده است (برای واحدهای جدید)

انتخاب مشاور املاکی که در سازمان تنظیم مقررات املاک ثبت شده باشد

دریافت وام (در صورت نیاز)

درخواست گواهی عدم اعتراض (در صورت فروش مجدد یا واحد جدید)

ثبت خانه در DLD به نام شما.

آیا ایرانی ها می توانند دارایی در امارات داشته باشند؟                         

مزایای خرید خانه در امارات برای ایرانی ها چیست؟

همانطور که می بینید، خرید خانه در امارات برای افراد غیر مقیم و مهاجران مزایای زیادی دارد. که بارزترین آنها اخذ ویزای اقامت است.

علاوه بر این، ما می‌توانیم با استفاده از سیستم مالیات پسندی که آنها ارائه می‌کنند به قیمت‌های رقابتی، چیزهای بیشتری را به این فهرست اضافه کنیم، نه اینکه کل فرآیند را تا حد امکان آسان کنیم.

آیا یک غیر شهروند می تواند خانه در امارات بخرد؟

اگر به فکر خرید خانه در امارات هستید، اکنون وقت شماست که از تمامی امکانات موجود در اینجا برای سرمایه گذاری ایرانی ها در املاک و مستغلات استفاده کنید. بزرگ فکر کنید و جای خود را همین حالا بدست آورید.

همچنین می توانید این مقاله در مورد مالکیت ایرانی ها در امارات را در Property Finder بررسی کنید تا در مورد این موضوع بیشتر بدانید.

فروشگاه لوکس بایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *