مهاجرت

خرید خانه در دبی 2023

خرید خانه در دبی

در سال 2002، دولت دبی قوانینی را تصویب کرد که به افراد ایرانی اجازه مالکیت خانهی در دبی را می داد که نقطه عطفی برای بازار املاک و مستغلات این شهر و کشور بود. از آن زمان، دبی خود را به عنوان یک مرکز سرمایه گذاری جهانی تثبیت کرده است. به لطف انتخاب متنوع املاک، ROI سالم و بازار تنظیم شده، تقاضای ثابتی از سوی ایرانیان علاقه مند به خرید خانه در دبی، از جمله مهاجران مقیم و غیر مقیم، وجود داشته است.

ما یک راهنمای سریع برای سرمایه گذاران ایرانی غیر مقیم که به دنبال خرید خانه در دبی هستند گردآوری کرده ایم. اگر سوالی دارید مانند “معیار واجد شرایط بودن برای سرمایه گذاران غیر مقیم چیست؟” یا “ایرانی ها در چه مناطقی می توانند در دبی خانه بخرند؟”، برای یافتن پاسخ همه این سوالات و موارد دیگر به ادامه مطلب مراجعه کنید!

آیا ایرانی ها می توانند در دبی خانه بخرند؟

یکی از رایج ترین سوالات در مورد بازار املاک و مستغلات دبی این است که “آیا ایرانی ها می توانند خانه ای در دبی بخرند؟”

بله، اتباع ایرانی، که هم ساکنان خارج از کشور و هم سرمایه گذاران غیر مقیم را شامل می شود، می توانند خانه در دبی را به صورت رایگان خریداری کنند. این اجازه می دهد تا اتباع ایرانی اموال خود را بخرند، بفروشند یا اجاره کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که خرید خانه در دبی به عنوان ایرانی به صورت آزاد تنها در مناطق تعیین شده، همانطور که توسط دولت مشخص شده است، مجاز است.

سرمایه گذاران ایرانی از کجا می توانند خانه در دبی خریداری کنند؟

نمایی از ساختمان ها در مرکز شهر دبی

هنگام خرید خانه در دبی به عنوان یک ایرانی، انتخاب گسترده ای از مناطق دارید

یکی دیگر از سوالات متداول سرمایه گذاران ایرانی این است که “ایرانی ها از کجا می توانند خانه در دبی بخرند؟” مالکیت خانه در دبی توسط ایرانی ها در مناطق تعیین شده مجاز است که معمولاً به عنوان مناطق آزاد در دبی نیز شناخته می شوند . با این حال، سرمایه‌گذاران متوجه خواهند شد که این مناطق دارای مالکیت آزاد از جمله محله‌های پرطرفدار در امارت هستند – و انواع مختلفی از خانه را برای انتخاب دارند.

طبق گزارش سه ماهه سوم 2020 ما در املاک و مستغلات دبی ، مناطق پرطرفدار برای سرمایه گذاری در خانه شامل مارینا دبی، مرکز شهر دبی ، دایره روستای جمیرا (JVC)، مرتع عربی ، دبی لند و پالم جمیرا هستند که همگی مناطقی هستند که اتباع ایرانی می توانند خانه خریداری کنند. این مناطق ترکیبی از املاک و مستغلات مقرون به صرفه و لوکس را ارائه می دهند. بنابراین، سرمایه گذاران املاک را در تمام نقاط قیمتی در دسترس خواهند یافت.

به عنوان مثال، آپارتمان های 1 خوابه برای فروش در JVC از قیمت مقرون به صرفه 329 هزار درهم (89.6 هزار دلار) شروع می شود، در حالی که آپارتمان های 1 تخته لوکس مرکز شهر دبی از 660 هزار درهم (179.7 هزار دلار) شروع می شود. به طور مشابه، می توانید ویلاهای 4 تخته برای فروش در دبی لند را پیدا کنید که از 1.4 میلیون درهم (381.1 هزار دلار آمریکا) شروع می شود، در حالی که ویلاهای 4 خوابه در پالم جمیرا از 4.11 میلیون درهم (1.12 میلیون دلار) شروع می شوند.

اتباع ایرانی که در بخش املاک و مستغلات دبی سرمایه گذاری می کنند، طیف گسترده ای از انواع املاک را پیدا خواهند کرد. از جمله آپارتمان ها، دوبلکس ها، لوفت ها، هتل آپارتمان ها، ویلاها و خانه های شهری. شما می توانید با راهنمای اختصاصی ما در مورد انواع مختلف املاک مسکونی در دبی اطلاعات بیشتری کسب کنید .

علاوه بر این، سرمایه گذاران ایرانی همچنین می توانند خانه تجاری در دبی خریداری کنند. اینها شامل دفاتر برای فروش در دبی و همچنین فروشگاه ها و نمایشگاه ها در مناطق اختصاصی آزاد هستند.

مزایای خرید خانه در دبی برای ایرانی ها

خانه مدل با انبوهی از سکه در کنار آن

ایرانی های غیر مقیم که دارای خانه در دبی هستند می توانند بازده بسیار خوبی از سرمایه گذاری خود به دست آورند

خرید خانه در دبی برای ایرانی ها مزایای مختلفی دارد. اگر در حال بحث در مورد اینکه آیا در بخش املاک دبی سرمایه گذاری کنید یا خیر، در اینجا برخی از مزایایی که در این امارت دارای موقعیت استراتژیک برخوردار خواهید بود آورده شده است.

قیمت خانه در دبی

یکی از بزرگترین مزیت ها برای سرمایه گذاران خارج از کشور، قیمت های رقابتی املاک در دبی است، در مقایسه با دیگر مراکز بزرگ جهان وطنی. بر اساس گزارش ثروت نایت فرانک در سال 2019، میانگین قیمت هر فوت مربع در شانگهای 1629 دلار، در پاریس 2020 دلار و در لندن 2994 دلار است، در حالی که این قیمت در دبی بسیار مقرون به صرفه تر از 650 دلار است! این یکی از مهمترین دلایلی است که دبی بهترین مکان برای خرید املاک لوکس در جهان است.

این قیمت‌های رقابتی به سرمایه‌گذاران ایرانی اجازه می‌دهد تا ارزش بسیار بیشتری برای پول خود به دست آورند، در حالی که از داشتن یک خانه در یک مقصد جذاب و امن با زیرساخت‌های تجاری عالی، سبک زندگی پیشرفته و جمعیت جهانی سود می‌برند.

اجاره خانه در دبی

ایرانی هایی که در دبی خانه می خرند نیز از بازده بالای سرمایه گذاری خود بهره مند می شوند. به عنوان مثال، املاک ویلایی در دبی به طور متوسط ​​ROI سالم تا 6٪ ارائه می دهند، در حالی که جوامع آپارتمانی بازده اجاره ای دارند که به طور متوسط ​​تا 7.5٪ می رسد.

سرمایه گذاری با خرید خانه در دبی

یکی دیگر از مزایای ایرانی برای خرید خانه در دبی، سیستم مالیاتی مناسب برای سرمایه گذاران است. در حال حاضر، دبی هیچ مالیاتی بر املاک خریداری شده یا درآمد اجاره ای اعمال نمی کند و به سرمایه گذاران خارج از کشور اجازه می دهد از بازدهی سالم در اموال خود بهره مند شوند.

اقامت دبی با خرید خانه

اتباع ایرانی علاقه مند به زندگی در دبی نیز می توانند با سرمایه گذاری در خانه ویزای اقامت دریافت کنند. به عنوان مثال، از زمان معرفی ویزای بلندمدت در دبی ، سرمایه گذاران املاک و مستغلات با دارایی به ارزش 5 میلیون درهم (1.36 میلیون دلار) می توانند واجد شرایط ویزای اقامت پنج ساله باشند، مشروط بر اینکه سایر معیارها را نیز رعایت کنند.

از سوی دیگر، گردشگری دبی، همراه با اداره کل اقامت و امور ایرانی (GDRFA) برنامه بازنشستگی در دبی را راه اندازی کرده اند که به اتباع ایرانی بالای 55 سال اجازه می دهد در صورت داشتن خانه، ویزای اقامت پنج ساله دریافت کنند. به ارزش 2 میلیون درهم (544.5 هزار دلار).

بنابراین، مالکیت خانه در دبی توسط ایرانی ها نیز می تواند به آنها کمک کند تا ویزای اقامت دریافت کنند و از زندگی در یک مرکز جهانی لذت ببرند.

خدمات جامع مدیریت املاک در دسترس است

اتباع ایرانی که به دنبال خرید خانه در دبی صرفاً برای اهداف سرمایه گذاری هستند، می توانند از خدمات شرکت های مدیریت املاک برای حفظ اموال خود و رسیدگی به امور قانونی استفاده کنند.

شرکت های مدیریت املاک مختلفی در دبی وجود دارند که خدمات گسترده ای را ارائه می دهند. این موارد می تواند شامل یافتن مستاجران، رسیدگی به نگهداری و جمع آوری اجاره و همچنین ارائه به روز رسانی های منظم و گزارش های مالی باشد.

سرمایه گذاران خارج از کشور می توانند از نکات مدیریت املاک ما در دبی برای شناسایی شرکت مناسب برای نظارت بر سرمایه گذاری های خود در شهر استفاده کنند.

معیارهای واجد شرایط بودن خرید خانه در دبی توسط ایرانی ها چیست؟

مردی که پاسپورت استرالیایی دارد

برای کسانی که می‌پرسند «آیا ایرانی‌ها می‌توانند در دبی خانه بخرند؟»، تنها چیزی که نیاز است یک پاسپورت معتبر است

همانطور که قبلا ذکر شد، بازار املاک دبی برای سرمایه گذاران غیر مقیم باز است، به این معنی که هنگام خرید خانه نیازی به ویزای اقامت نیست. با این حال، آنها ملزم به داشتن گذرنامه معتبر هنگام خرید خانه در دبی برای تأیید هویت خود هستند.

آیا نمی دانید که آیا ایرانی ها می توانند در دبی وام بگیرند؟ ایرانی هایی که در دبی خانه می خرند می توانند از بانک های فعال در دبی نیز وام مسکن دریافت کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که آنها گزینه های محدودتری نسبت به ساکنان مهاجر و اتباع دبی خواهند داشت. معیارهای واجد شرایط بودن برای وام های مسکن غیر مقیم در دبی بین بانک ها متفاوت است و می تواند شامل عواملی مانند کشور محل اقامت، درآمد ماهانه و غیره باشد. برخی از مدارکی که برای دریافت وام مسکن دبی برای افراد غیر مقیم مورد نیاز است شامل صورتحساب بانکی و مدرک کار است.

این به پایان می رسد راهنمای ما برای خرید خانه در دبی توسط سرمایه گذاران ایرانی! شما می توانید با راهنمای اختصاصی ما در مورد فرآیند و هزینه های خرید خانه در دبی اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین قوانین خاصی برای خرید خانه در دبی به عنوان یک ایرانی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

اگر نمی‌خواهید در بازار املاک دبی سرمایه‌گذاری کنید یا خیر، نگاهی دقیق‌تر به مزایا و معایب خرید خانه در دبی بیندازید . هنگامی که تصمیم به سرمایه‌گذاری در دبی گرفتید، می‌توانید مجموعه گسترده آپارتمان‌ها و ویلاهای فروش در دبی بایت را مرور کنید تا خانه مناسب خود را کشف کنید!

پایتخت امارات متحده عربی، ابوظبی، نیز در سال 2019 بازار مالکیت آزاد خود را به روی سرمایه گذاران ایرانی باز کرد. مناطق محبوب مالکیت آزاد در ابوظبی و انواع املاک موجود در این توسعه ها را کشف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *