دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی هتل عالیجناب سنتورینی

طراحی داخلی هتل عالیجناب سنتورینی

این هتل پروژه ای طراحی شده توسط “معماران دایور سیتی” ومعماران “ام پی لوسم” می باشد و در ایمرویگلی یونان قرار گرفته است.

جزییات پروژه
نام پروژه: هتل عالیجناب سنتورینی
موقعیت: ایمرویگلی یونان
برنامه طرح: هتل
مساحت سایت:۱۰۳۳ متر مربع
زیر بنا: ۵۱۷ متر مربع
سال ساخت: اتمام در سال ۲۰۱۰
کارفرما: گروه هتل های عالیجناب سنتورینی
طراح پروژه: معماران دایور سیتی وام پی لوسم
تیم پروژه : مدیر طراحان: نیکولاس تراواساروس، مموس فیلیپیدس، مارتیا نیکولوتسو


در هتل سنتورینی ، طرح اتاقها در پلان از خطوط شکسته ی زمین پیروی می کند در حالی که در تأثیرِ یک سری بر آمدگی ها و طاقچه های سنگی جدید در نشست تندی از کوه آتشفشان شکل می گیرد.

این خطوط دندانه دار و ناهموار در میان شیب در سطحی که بیشترین پهنای ممکن را در سایت به وجود می آورد، با یکدیگر تلاقی می کنند و این همان سطحی است که استخر هتل جدید در آن قرار گرفته است. فضاهای پذیرش و رستوران در این طبقه متمرکز شده اند .


در بیرون اتاق های جدید ، تعدادی فضا برای نمای خود ظاهری از صخره های آتشفشانی قابل تشخیص آن محل به همراه درزهایی که به پرتوهای نور اجازه عبور می دهند را پیدا کرده اند. در این اتاقها، نما، فضاهای باز خصوصی کوچک را که برای نگریستن به مناظر شکل گرفته به ما می دهند.

اتاقهای باقی مانده یک دیوار ضخیم در نمای جلویی خود دارند که برج ها و قلعه های سنتورینی نامیده می شوند. در این نما، باز شوهای کوچک به شکلی مخروط دار گشایش می یابند در حالی که سطحی با بازشوهای بزرگ و حداقل جرم ممکن در میان آنها را در دیوارهای داخلی شکل می دهد.


کف طبقات در هتل جدید از سیمان در تطابق با رنگهای خاکی aspa (خاک متراکم در سنتورینی شکل گرفته از خاکستر آتشفشانی ، مواد مذاب آتشفشانی و سنگ خارا) به همراه سنگهای قرمز و مشکی در دیوارها می باشد که دیالوگی با لایه های هندسی منحصر به فرد جزیره شکل می دهد.

تحریریه فروشگاه لوکس بایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *