دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی داخلی فروشگاه لباس

طراحی این فروشگاه و نمایشگا ه به سبک ارگانیک و پویا می باشد و هدف طراح تقسیم فضاها به طور مطلق نبوده بلکه قطع و ارتباط میان فضاهای مختلف را آزادانه تنها با اختلاف ارتفاع تعریف نموده است.
طراحی داخلی این دفتر با سالن نمایش محصولاتش ترکیب شده و دربرگیرنده سه رفتار است: تماشای لباس ها، دیدار با اشخاص و ملاقات با کارمندان فروشگاه.
عامل اتصال فضاها یک صفحه وسیع و معلق آهنی است که شامل پستی و بلندی هایی در خود است و ارتباط میان فضای نمایشگاهی و دفتر فروش را مشخص می نماید.زیر این صفحات آهنی گیاهانی کاشته شده تا در محیط رشد پیدا کنند و زیست بوم گیاهی کوهستان مجاور را به درون این فضا بیاورند.
این صفحات تقریبا بدون پوشش و عریان هستند و از سطح کف بالاتر آورده شدند تا فضایی مشخص برای ملاقات و بازدید از محصولات ایجاد نمایند و همچنین درون دفتر تبدیل به یک میز بزرگ می شوند.بسته به نقشی که این صفحات در نقاط مختلف ایفا می کنند گسترش پیدا کرده اند و در بیشتر مکان ها به عنوان سکوی خنثی به انرژی حیاتی گیاهان و درختچه های زیبای ژاپنی اجازه جاری شدن می دهند و در مجموع در این فروشگاه و نمایشگاه یک مکان پویا و دلنشین برای بازدید و بررسی محصولات و تبادل اطلاعات ایجاد گشته است.

منبع: فروشگاه لوکس بایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *