دکوراسیون داخلی

بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی

بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی

اگر تصمیم دارید تا در خانه تان تغییری ایجاد كنيد، برای تازه تر كردن و سرزنده كردن فضای خانه خود  به آن رنگ تزريق كنيد که   به آن علاقه داريد و دوست داريد در زمان طولايی در خانه شما حكمفرما باشد.

1. نارنجی ملایم
اين رنگ نارنجی از رنگ انتخابی سال 2012 پانتون كمی ملايمتر است، اما همچنان جلوه زيبايی دارد. در فضاهای خنثی از اين رنگ می توانيد در يكی از ديوارها استفاده كنيد.


اگر عاشق مصالح رنگی هستيد، مانند كاشی های بالای كابينت، برای ايجاد تعادل رنگی از رنگهای موجود در ديوار در قسمتهای ديگر فضا نيز استفاده كنيد.

در اين عكس ديوار نارنجی ديگری را در يك فضای خنثی می بينيد. يكی از مزايای چنين اتاق پرنور و بازی، اين است كه می توانيد از رنگهای تيره بدون اينكه اتاق خيلی خفه و گرفته شود استفاده كنيد.

اگر ترجيح می دهيد ديوار اتاق روشن و سفيد باشد، می توانيد از رنگنارنجی در وسايل تزئينی يا مبلمان استفاده كنيد.


ديوارهای نارنجی در يك اتاق خواب كه نياز به فضايی آرام دارد بيش از حد روشن است، اما می توان از رنگ نارنجی در مبلمان يك قسمتهای ديگر استفاده كرد.


اگر تصميم گرفته ايد كه ديوارهای اتاق خواب را به رنگ نارنجی درآوريد از نارنجی های روشن تر استفاده كنيد..

رنگ های نارنجی پیشنهادی:

اگر به رنگهای نارنجی ملايم علاقه داريد در عکس بالا می توانيد نمونههايی از آنها را ببنيد. تمامی اين رنگ ها هماهنگی فوقالعاده خوبی با كفپوشهای از جنس چوب درخت بلوط سفيد خواهند داشت..

2. قرمز خشخاشی

رنگ چشمگير باعث می شود تا يك سازه معماری به خوبی بدرخشد و به چشم بيايد. اين رنگ قرمز خشخاشی توجه را به خود جلب می كند و كنتراست زيبايی با فضای سبز پشت ساختمان ايجاد می كند.


در اين عكس رنگ قرمز خالصتری را می بينيد؛ رنگی شاد كه در بهار 2013 بسيار مد بود.

وقتی نوبت به استفاده از رنگ می رسد فضاهای بيرونی خانه را فراموش نكنيد. ديوارهای نارنجی- قرمز اين خانه مدرن سيمانی بسيار زيبا هستند.

اگر به رنگ نانرجی- قرمز علاقه داريد و نمی خواهيد كل يك ديوار را به اين رنگ درآوريد از آن در يكي از اجزای جذاب خانه استفاده كنيد.

رنگ های قرمز پیشنهادی


اين رنگهای قرمز در كنار كفپوشهای چوبی قرمز از جنس چوب درخت بلوط جلوه زيبايی پيدا می كنند.

3. زرد ليمويی


رنگ زرد رنگی پرانرژی و شلوغ است. بهتر است از اين رنگ به مقدار كم  و يا از نوع خنثی آن استفاده كنيد. در رنگ زردی كه در عكس بالا می بينيد، هماهنگی خوبی با چنين فضای روشن و پرنوری دارد.


اگر از يك رنگ زرد پرانرژی استفاده می كنيد سعي كنيد از آن به مقدار كم در اتاق بهره ببريد.

اين رنگ زرد تيرهتر و ملايمتر است، زيرا به آن كمی رنگ قهوهای اضافه شده است. برای ايجاد يك تركيب رنگی جذابتر از آن در كنار رنگهای خاكستری تيره و قهوهای متمايل به زرد استفاده كنيد.

در اين عكس نمونه ديگری از رنگ زرد تيره را می بينيد. اگر ميخواهيد از رنگ زرد در اتاق خواب خود استفاده كنيد، اين نوع رنگ زرد انتخاب بسيار خوبی است. اين رنگ در كنار چوبهای تيره فضايی دنج خلق كرده است.


زرد ليمويی در تختخواب و تمشكی در صندلي. چون رنگهای برجسته با احتياط به كار رفتهاند و ديوارها و كفپوش رنگي خنثي دارند، اين دو رنگ بر فضا مسلط نيستند.
 

رنگهای زرد پيشنهادی

رنگهای زردی كه در بالا می بينيد به قدر كافی ملايم هستند كه بتوان از آنها بهعنوان رنگ خثی استفاده كرد. اين رنگها می توانند در كنار كفپوشهای بتنی يا سراميكی كنتراست فوقالعاده زيبايی ايجاد كنند.

4. صورتی روشن
اين رنگ با داشتن ديوارهايی تمشكی فضايی دنج، گرم، و زيبا پيدا كرده است؛ فضايی كامل برای روزهای زمستانی.

اتاق خوابهای صورتی فقط مختص دختربچهها نيستند. از اين رنگهای صورتی (عكس بالا) ميتوان در هر فضايی استفاده كرد.

رنگ های صورتی پیشنهادی


با استفاده از اين رنگهای صورتی می توان فضايی جذاب را خلق كرد كه در آن استرس كاهش می يابد. من دوست دارم از اين رنگها در كنار مواد و مصالح تيره، مانند كاشی های چينی به رنگ خاكستری تيره، استفاده كنم.

تحریریه فروشگاه لوکس بایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *