20 هزار تومان تخفیف اولین خرید

با ثبت ایمیل در خبرنامه luxbuyer






کانال تلگرام عطر و ادکلن

نگاهی به برند LIQUIDES IMAGINAIRES در قلمرو خدایان

نگاهی به برند LIQUIDES IMAGINAIRES در قلمرو خدایان

نگاهی به اهداف و آثار خانه ی لیکوییدز ایمجینرز (LIQUIDES IMAGINAIRES)

در قلمرو خدایان

نگاهی به اهداف و آثار خانه ی لیکوییدز ایمجینرز (LIQUIDES IMAGINAIRES)

                                                                                               

لیکویید ایمجینرز در سال 2011 توسط فیلیپ دی مئو فعالیت خود را آغاز نمود.دی مئو با هدف ارائه ی مفهوم متفاوتی از عطر و روایح خوش و خارج نمودن این صنعت از چارچوب هایی که موجب محدودیت آن شده بودند؛در پی برجسته نمودن بعد معنوی آن بر آمد.از نگاه وی باور به تعالی به منظور رسیدن به جایگاه خدایان که گذشتگان به آن معتقد بودند؛ارتباط تنگاتنگی با عطر دارد.

تدریجاٌ پروژه ی مورد نظر به سمت ایده ی سه گانه شدن هدایت شد که حاکی از فضائل مختلف عطر بود.بعنوان مثال عطر "فورتیس" (FORTIS) که سیاهی آن مظهری از نیرو بخشی و محافظت عطر است."سانکتی" که از میان نوتهای ظریف و درخشان؛تطهیر شدن را فرا میخواند و "تومولتو" که بین سایه و نور به ایده ی شهوانی بودن عطر رجعت می نماید؛ اولین سه گانه ی آبهای خیالی مقدس را تشکیل دادند.

ین سه گانه زمینه ساز ملاقات دی مئو با دیوید فورسارد(مؤسس  دیفرنت لتیتیود)میشود و ایده ی پایه گذاری برندی با همین مفهوم متولد می گردد.بدین ترتیب خانه ی لیکویید ایمجینرز به منظور ستایش ماهیت عطر؛به دور از شیوه های متداول در بکارگیری مواد و تصویر سازی ها؛پی ریزی می گردد.

این دیدگاه متفاوت؛زمینه ساز خلق فضاها و آثاری خاص و پیچیده شده و بستر مناسبی جهت پرداختن به جنبه های متفاوت و نیز کشف ابعاد جدید فراهم ساخته است.بعنوان مثال جنبه ی شهوانی و حیوانی که در آثار این خانه به وضوح حس میشود؛تلاشی برای بیان این مطلب است که زیبایی عطر قادر است در قلمرو ناشناختگی،تاریکی و اعماق واقع شود و شیوه ی متفاوتی از بیان هنری را ارائه نماید.این مفهوم را در عطرهایی نظیر "پو د بِت" ( PEAU DE BETE)  و "بِل بِت" می توان مشاهده نمود.همچنین در ورای آثار لیکویید ایمجینرز میل به ایجاد چالش به منظور بر انگیختن اسرار؛فریفتن و نیز جستجوی زیبایی در بی باکی و تفاوت وجود دارد.عطرهایی نظیر "بلادی وود (BLOODY WOOD)" و "دوم روسا"(DOM ROSA) بیانی از این دیدگاه بحساب می آیند.

بر خلاف عطر های رایج در بازار که در همان لحظات آغازین مخاطب را شیفته ی خود میسازند؛آثار لیکویید جهت فهمیده شدن و اثر گذاری نیاز به گذشت زمان دارند.همچنانکه برای خلق آنها زمان زیادی صرف بحث و اکتشاف گشته تا ایده های الهام گرفته شده از باورهای پیشینیان؛به سان افسانه و اسطوره ها شکل گیرند و از عطاران خبره ی ژیوودان در خواست شود تا این داستان ها را به زبان عطر ترجمه نمایند.این مباحثات و مکاشفه ها منجر به شکل گیری ایده هایی به منظور کند و کاو خلقیات و باورهای انسانی گشته و بازتاب این ایده ها در سه گانه ای تحت عنوان "لِس ییومغ" عرضه شده است.سه گانه ای که ظاهری متفاوت نسبت به دیگر آثار لیکویید دارد.

خانه ی لیکویید همچنان به ایده پردازی ها و کاوشهای معنوی خود ادامه میدهد و با خلق سه گانه هایش؛مسیر تعالی را از طریق بعد معنوی عطر طی خواهد کرد تا راهی بسوی قلمروی خدایان پیدا نماید.این خانه تا کنون پانزده عطر در قالب پنج سه گانه به نامهای:"او دِلا"،"او سُنگین"،"لِس او اغبوغُنت"،"لِس او ایمجینه" و "لِس ییومِغ"  عرضه کرده.عطرهایی که روایح عمیق و ارزشمند آنها را شیشه های کریستالی زیبایی که مزین به دربهایی سنگین و گرانبها هستند؛تأثیرگذارتر نموده اند

برای خرید محصولات LIQUIDES IMAGINAIRES اینجا کلیک کنید.


ویکی عطر wikiAtr همه ی برند های عطر و ادکلن همه ی برند های عطر و ادکلن

نظر خود را بنویسید

* نام:
* ایمیل: (منتشر نخواهد شد)
   سایت/ وبلاگ:
* متن پیام یا نظر شما:
کد داخل تصویر را بنویسید: