نماد اعتماد الکترونیکی
در پهنه وسیع و پر هیاهوی عطرسازی مدرن، و با گسترش تکنولوژی و ابزارهای مختلف در این عرصه، تردیدی وجود ندارد که مفاهیمی همچون عطرسازی فاخر، عطرهای لوکس و تجملاتی نیز دستخوش تغییر و دگرگونی شوند. در سالیان اخیر، رویکرد ساخت عطرهای لوکس و تجملاتی بحدی فراگیر شده است که حتی بسیاری از خانه های مد و زیبایی جهان عطر را به فکر راه اندازی یک لاین اختصاصی ...
در پهنه وسیع و پر هیاهوی عطرسازی مدرن، و با گسترش تکنولوژی و ابزارهای مختلف در این عرصه، تردیدی وجود ندارد که مفاهیمی همچون عطرسازی فاخر، عطرهای لوکس و تجملاتی نیز دستخوش تغییر و دگرگونی شوند. در سالیان اخیر، رویکرد ساخت عطرهای لوکس و تجملاتی بحدی فراگیر شده است که حتی بسیاری از خانه های مد و زیبایی جهان عطر را به فکر راه اندازی یک لاین اختصاصی از عطرهای ویژه و گرانقیمت انداخته است. در این رقابت پر زرق و برق، همگی تلاش می کنند تا مفهوم تجمل و لاکچری را در بالاترین سطح خود، در قالب عطرهای گرانبهایی که ارائه می دهند؛ به نمایش بگذارند. بطری های چشم نواز و گرانقیمت، جعبه های شکیل و زیبا و البته، انتخاب اسامی خاص و بعضا عجیب برای این عطرها، همه و همه گوشه ای از تلاش خانه ها و طراحان عطر در راستای موفقیت در عرصه عطرسازی فاخر در دوران مدرن است. با این وجود، اما اساس و جوهره یک اثر بویایی، بی هیچ تردید رایحه و غنای ترکیب آن است. گرچه یک بطری زیبا، جعبه ای نفیس و عنوانی جالب توجه، همگی بخشی از زیبایی های یک عطر لوکس خواهند بود؛ اما بدون برخورداری از رایحه ای غنی و گیرا، مفهومی با عنوان عطرسازی فاخر و لوکس، ناقص و بی معنی خواهد بود. از همین رو، علی رغم هیاهو و جنجال خانه های مختلف در عرصه ساخت عطرهای فاخر، بسیاری در این زمینه ناکام مانده و جز استفاده ابزاری از عناوینی همچون عطرسازی هنری، فاخر و لوکس، توفیقی در این رابطه کسب نمی کنند.